8 Nisan 2013 Pazartesi

The Balm ; Hot Mama - Big Mama Karmaşası

Selamlar hafta'nın ilk günü ve ben okula gitmedim .. Tipik ben işte , vizeler bittiği an ben tatil moduna geçerim hep .. Bütün gün evin içinde sıkılmaktan bile canım sıkıldı . Öyle bi gündü işte :) Bir sürü blog gezdim,birsürü video izledim falan filan .. 

Dün paylaştığım Gratis alışverişimde de görüldüğü gibi The Balm'dan çok isteyipde aylarca bulamama rağmen sonunda Hot Mama'yı almıştım . Fakat bende ki Hot Mama'nın dışı gayet normal , içini açınca Big Mama yazısı var . Onuda bugün videolarda dolanırken farkettim hatta dün ki alışveriş yazımdaki resimlerde de görünüyo.. Tabiki pimpirikler kraliçesi ben bu duruma sinir oldum. Biraz araştırma yaparken yurt dışında ki The Balm ürünlerinden Hot Mama'nın adının son 1,5 yıldır değiştirilip Big Mama olduğunu öğrendim , hatta benim gibi alıp şaşıranlar olmuş ve bazı videoların,blogların altına sevgili gurbetçi kardeşlerimiz yurt dışlarında Hot Mama'nın adının değiştiğini söylemişler . Sanırım bizimkiler içini Big Mama yapıp , dışını Hot Mama kalsın istemişler çünkü cidden The Balm ürünlerinden en fazla satış yapan Hot Mama oluyormuş .

Ne yalan söyliyim içim rahatladı cidden .. Aylarca Hot Mama'yı bulabilmek için ne savaşlar vermiştim ben .. :)

6 Nisan 2013 Cumartesi

Hoşgeldim :)

Sonunda kendime zaman ayırıp, bu blogger dünyasına bende katıldım :) 

Hep imrenmişimdir rutin olarak birşeylere bağlanmaya .. Hayatı boyunca herşeyden sıkılıp yarım bırakmış bir insan olarak artık birşeyleri sonuna kadar götürmenin vakti geldi diye düşünüyorum son zamanlarda .. Demekki insanlar bile kendi huylarını sevmeyip onlardan sıkılabiliyorlarmış böylece bunu 1. elden deneyip öğrenmiş oldum .. Umarım artık birşeyleri tamamlayabilirim ...