25 Haziran 2015 Perşembe

Mini H&M Alışverişi


Hayırlı Cumalar ! Haftanın son gününde yapmış olduğum küçük bir h&m alışverişimden bahsedeceğim.

Birazdan göreceğiniz tüm ürünler Ankara - Cepa AVM H&M mağazasından alınmıştır .


Belirtmeliyimki h&m mağazalarına haftada en az iki defa yeni ürün geliyormuş . Sanırım şuanda ülkemizde en fazla ürün skalasına sahip olan mağazalardan bir tanesi .

Bir çoğunuz merak edip bana instagramdan soruyor ; yeni ürünler h&m'in iphone'larda olan uygulamasından takip ediyorum . Online katalog tadında ve Türçe bilgilere ve TL bazında fiyatlara ulaşabiliyorsunuz . Hemen hemen her hafta kontrol ediyorum . Aynı zamanda beğendiğiniz ürüne kalp butonu ekleyip onu istek listenizede ekleyebiliyorsunuz .



Alışverişime dönersek, İlk aldığım Home bölümündeki bu minnoş kaktüs şeklindeki teneke - porselen kaptı . Resimde küçük gibi dursada aslında baya ağır bir malzemeden yapıldığını söyleyebilirim. 



Bu tarz ev- dekor eşyalarını çok seviyorum . Hatta artık odamda ıvır zıvırdan yer kalmasada almaktan vazgeçemiyorum yani .
Hem görüntüsü çok güzel hemde rengine bayıldım . Su yeşili objelere takıntım var sanırım . Aslında takılarımı falan koyarım diye düşünsemde eve gelir gelmez içerisine maskeleme bantlarımı yerleştirdim .

Kaktüs şeklindeki saklama kutsunun fiyatı 19,90 



Yine Home bölümünden aldığım bu gri - metal uzun sepet . Aslında almayacaktım fakat 3 TL'e düşmüş olduğunu görünce boya kalemlerimi koyarım diye aldım. 

                 

H&M sizcede bu sene çok fazla plastik makyaj çantaları çıkarmadı mı ? Geçtiğimiz aylarda bu tarz çantalardan çok almama ramen evet gittim yine aldım . Çünkü renkleri ve üzerindeki yazısı harikaydı :)

Just Don't Care plastik çantanın fiyatı 6,90

                

Daha önceki yazılarımda Divided koleksiyonunun ürünlerini çok beğendiğimden bahsetmiştim . Bu görmüş olduğunuz kırılmış yumurtaya benzeyen şey slikon bir bozuk para cüzdanı . Supermarket koleksiyonuna ait .

Yumurta şeklindeki bozuk para cüzdanının fiyatı 12,99 



Bu sevimli ponponumsu anahtarlığı kış aylarından beri bekliyordum . Bu yıl bu tarz aksesurları çantalara falan süs diye takıyorlar. Aslında piyasada çok daha güzelleri ve büyükleri olsada ben fiyatlarını gereksiz pahalı buluyorum . Hatta bazıları varki çanta parası ! Birde su yeşili vardı .

Ponpon anahtarlığın fiyatı 9,99 

                    

Son olarak geçtiğimiz hafta yine h&m gidip iki küçük parça bişey almıştım onlarıda buraya eklemek istedim . 

- Yine super market koleksiyonunda SupaFresh bozuk para çantası . Hala mağazalarda var .

 Fiyatı da 16,99 

- Dore ananas şeklindeki anahtarlık . 

Fiyatı 9,99 idi

Benim mini H&M alışverişim böyleydi . Zaman zaman yeni ürünleri edinip bloguma yazıyorum ve sizlerinde bu tarz ürünleri sevdiğinizi bildiğim için yazmaya devam edeceğim . 

Sevgilerimle 
XoXo

24 Haziran 2015 Çarşamba

Mediwell Ürünleri


Herkese Merhabalar ! 

Bugün blogum da güzel bir markanın yeni çıkarmış olduğu ürünlerinden bahsedeceğim . 
Öncelikle birazdan bahsedeceğim ürünler, tarafıma Şanlı İlaç Sanayi A.Ş tarafından denemem için gönderilmiştir. Buradan kendilerine çok teşekkür ederim .



Şanlı ilaç firması "Mediwell" ismini verdiği gerçektende içerisinde çok başarılı ürünler yer alan bir marka çıkardı . Banada Mediwell ürünlerinden oluşan bir paket gönderdiler .

Özenle hazırlanmış paketimin içerisinde ; 

- Mediwell Ateş Düşürücü 
- Mediwell Migraine Theraphy 
- 4'lü Mediwell Dudak Bakım Seti 

* Ayrıca ürünler hakkında detaylı bilgi alabilmem içinde kataloglarını koymuşlar . 

Hadi ürünleri yakından inceleyelim ; 


İlk olarak benim en çok beğendiğim, 4'lü dudak bakım setinden bahsetmek isterim . Dudak bakım ürünlerini ne kadar çok sevdiğimi bilmeyeniniz yoktur sanırım . Piyasada ne kadar dudak ile ilgili ürün varsa hemen hemen hepsini edinirim ve denerim . 

Fakat daha önce hiç bu kadar şirin paketlere sahip olan dudak kremleri denemedim sanırım :) 


Mediwell dudak bakım kremleri ; Çilekli , Muzlu, Kavunlu ve Tutti Frutti 'li olamak üzere dört farklı çeşitten oluşuyor . Öyle güzel kokuyorlar ki yememek için insan kendini zor tutuyor . ( İtiraf ediyorum çileğe zaafım olduğu için onun tadına biraz bakmış olabilirim ! )  

İçeriğinde Shea yağı bulunuyor . Biliyorsunuzki Shea'nın kuru bölgeler için nemlendirme etkisi çok fazladır. Bu yüzden kurumuş dudaklara iyi geleceğini düşünüyorum. Ayrıca tatlı badem yağı sayesindede dudakları besliyor . 


Bu minnoşlar sadece 5 mL olmasına ramen uzun süre kullanılabilineceğini düşünmekteyim . Her ne kadar parmak ile sürülen dudak bakım ürünlerini hijyenik bulmasamda, Mediwell dudak kremlerininin her birini çantama , çalışma masama ve yatağımın yanındaki komidinime fırsat buldukça kullanmam için koydum bile . 

Fiyatları ; 3,90 TL ve tüm seçkin eczanelerde bulunabilirsiniz.




İkinci ürün ise ; Mediwell'den Ateş Düşürücü Serinletici Jel Bant
Hem yetişkinler hem de 2 yaş ve üzeri çocuklar için kullanıma uygun olan bu bantlar, holly yağı, lavanta yağı ve mentol içeriyor . İçerdiği bu mucizevi yağların etkileriyle de yüksek ateşin düşürülmesine yardımcı oluyor.




Serinletici etkisiyle rahatlatmaya yardımcı oluyor . En önemliside cilde hiçbir şekilde zarar vermiyor . Her bir pakette 3 adet bant bulunuyor . Fiyatı ise 13,90 TL. 



Ve şüphesiz hayat kuratarıcı ürünlerden bir tanesi olan ; Mediwell'in Migren Terapi Serinletici Jel Bantları . Yine bu bantlarda 8 saat'e kadar etkisini koruyor . Holly yağı , Lavanta yağı ve Mentol 'e ek olarak içerisinde Okaliptus yağı yer alıyor . Tüm bu bileşenler şeddetli baş ağrılarını hafifleterek yok ediyorlar. 

Bu serinletici bantların kullanımı ise çok pratik, 

Kısaca ; Uygulama yapacağınız yüzeyi temizleyip kuruluyorsunuz . Bantın üzerindeki koruyucu filmi çıkarıp, yapışkan yüzeyi cildinize yapıştırıyorsunuz. Hepsi bu kadaaar ! 

Özenle hazırlanıp tarafıma gönderilen Mediwell ürünleri için Şanlı İlaç Sanayi A.Ş 'e tekrar buradan teşekkürlerimi sunarım . 

Detaylı bilgi için http://www.mediwell.com.tr ziyaret ediniz !

Sevgilerimle 
XoXo


23 Haziran 2015 Salı

Hem Günlük Hemde Özel Günlerde Kullanılabilinecek Makyaj Örneği

 Merhabalar ! Arada kendime yaptığım günlük makyajlardan falan burada bahsettiğimi mutlaka görmüşsünüzdür . Bugünde canım anneme yapmış olduğum hem günlük hemde özel günler için kullanılabilinicek olan bir makyajdan bahsedeceğim.

Öncelikle annemin cildi yağlı - karma bu yüzden fondötende dahil olmak üzere uyguladığım tüm kapatıcı ürünlerin altına baz uyguladım ve hemen hemen hepsini sabitleyici pudra ile sabitledim . Böylece hem o yağlı görünüm ortadan kalktı hemde makyajı daha kalıcı hale getirmiş oldum.
    


Annem çok far insanı olmadığı için, çoğunlukla makyajlarında far kullanmaz . Onun için makyaj demek simsiyah bir kalem , sedefli nötr bir allık ve de rujdan ibaret. Ben kendisine far'ı çok yakıştırdığım için , onunda seveceği gölgeli - yanar döner bir göz makyajı yaptım.




- Far'ın altına sabitlesin ve damarlı görünümü yok etsin diye ; MAC - Painterly Paint pot uygulandı .

- Far olarak ; Crease bölgesine, MAC'in Stroke of Midnight paletinden Quarry rengi ve göz pınarlarına yine aynı paletten Phloof far uygulandı .

- Göz kapaklarının ortasından bitimine doğru ise MAC den Club far uygulandı .





Makyajın geri kalanında aydınlık bir görünüm sağlamak içinde ; elmacık kemiklerine Benefit'in High Beam likit aydınlatıcısı ile MAC 'in Light Scapade toz aydınlatıcısını karıştırdım . 

                   




Kalem olarak Make Up For Ever'ın aqua serisinden 01 Black kalemini uyguladım. Bu kalem inanılmaz derecede güzel ve asla akma yapmıyor. Annemin dümdüz, ok gibi olan kirpiklerine az da olsa hacim verebilmek içinse ; Too Faced'in çok sevdiğim Better Than Sex maskarasını kullandım.






Ve allığa gelince , öncelikle Benefit'in Hoola bronzerı ile kontür yaptıktan sonra Nars'ın altın ışıltıları olan yansımalı allığı Orgasm 'ı uyguladım.



Dudaklara gelirsek ; Gözleri ön plana çıkarmak istediğim için dudakları birazda olsa yok etmek istediğimden, MAC'in Boldy Bare kalemi ile Kinda Sexy rujunu kullandım. 

Umarım güzel olmuştur . Annem ve benim hoşumuza giden bir makyaj oldu . Hatta aynını yakın zamanda kendimdede denemeyi düşünüyorum . Mankenim olduğu için kendisine buradan teşekkür ederim :) 


Sevgilerimle
XoXo

22 Haziran 2015 Pazartesi

İnstagram Günlükleri



Herkese Merhaba :) Mutlu haftalar diliyorum !
Uzun zamandır instagram üzerinden yayınladığım postlarımı paylaşmıyordum. Haftanın ilk günü, geçen hafta boyunca yapmış olduğum paylaşımlarımı yakından görelim .
Bu arada beni instagramdan takip etmek için @hulyacigiim




Öncelikle uzun zamandır merak ettiğim, "How to be a Parisian" kitabının Türkçe çevirisini aldım . Aslında buna kitap demek pek doğrumu bilmiyorum. Böyle kısa kısa açıklayıcı bilgiler veren bir rehber gibi . Fransız kadınların yaşantısından ve tarzından bahsediyor . D&R'larda bulabilirsiniz .

                  


          Bu hafta boyunca kozmetik olarak bol bol Benefit'in minnoş ürünleriyle oynadım :) Bu tarz travell boy ürünler gerçekten çok pratik oluyor . Ve çantamda rahatlıkla taşıyabiliyorum .      

                


Çok sevdim çizgi film karakterlerinin olduğu Çılgın Hırsızlar 2 'yi izledim . Yanındada en sevdiğim fast food olan Kfc den Hot Shots yedim . 


               


Vee efsane Nars - Audicious serisinden Anita . MAC Kinda Sexy den sonra şüphesiz en sevdiğim nude-kahve ruj kendisi.




                 


Kendimi paylaşmasam olur mu hiç :) Aslında bu fotoğrafın bir amacı var . Tshirtümde olan köpüş ; Yulin de ki köpek katliamına tepki için . Köpekler ve tüm canlılar bizim yemeğimiz değil dostumuz hatta yoldaşımızdır. Lütfen sizlerde bu katliama sessiz kalmayın !



Sevgilerimle
XoXo

18 Haziran 2015 Perşembe

The Body Shop İndirim Alışverişi

Selaaam ! Biliyorum bi kaç gündür blogumu aşırı ihmal ettim, ama güzel bir alışveriş yazısıyla geri dönüyorum . 

Bilmeyenlerede duyrulur ; The Body Shop mağazalarında çok güzel bir indirim vardı. Çoğu üründe ve setlerde %50 , bazı cilt bakım ürünlerinde ve makyaj ürünlerinde de %15 indirim vardı . 


Durum böyle olunca bende uzun zamandır aklımda olan ve merak ettiğim ürünlere bu indirimde bir fırsat vermek istedim.


          

Koocaman poşetin içerisinden toru topu 4 minnoş ürün çıktı . Taze taze aldıklarımı yakından inceleyelim mi ? 



 İlk olarak ; TBS'un Camomile - Papatya Özlü makyaj temizleme serisinin son zamanlarda çok meşhur olduğunu söyleyebilirim . Özelliklede Waterproof yani suya dayanıklı göz makyajları için olan versionu çoğu blogger arkadaşlarım tarafından güzel yorumlar almıştı . Bende bir şans vereyim dedim . 
Bu çift fazlı göz temizleyici, 150 mL olsada benim gözüme çok azmış gibi görünüyor . 
* Fiyatı da 34 tl gibi birşeyden 25 tl'e indi .



Tabii ki ben herzaman olduğu gibi kararsız kalınca, yine aynı serinin normal makyaj temizleme suyunun 60 mL'lik seyahat boyunuda satın aldım . Artık hangisini beğenirsem yoluma onunla devam edicem . 

* Seyahat boylarda 9 tl 'e iniyor .




Ve alışverişimin en nadide parçası olan "Honey Bronze" stick renklendirici . Bu aşırı pratik stick ürünü hem allık hem de ruj olarak kullanabiliyorsunuz . 



Buyruun burdada bronzer'ın uygulanmış hali var . Aslına 2 farklı rengi daha vardı . Benim aldığım 03 numara olan en koyusu . 01 olan rose - gold , 02 olanda tam şampanya rengi aydınlatıcı gibiydi . Aklımda kalmadı değiller ama fiyatı 50 tl , yani çok gereksiz pahalı olduğundan ve sadece %15 indirim olduğundan bunu aldım . Ama eğer %50 de falan yakalarsam diğer ikisini affetmem ! 




Son olarak bu ciciş makyaj çantası gibi olan fakat Bathroom Kit dediğimiz , içerisine cilt bakım ürünlerimizi falan koyabileceğimiz kocaman keten çantayı satın aldım . Bu aslında erkekler için dizayn edilmiş . Fakat benim makyaj çantalarım genelde cicili bicili olduğundan böyle basic - keten bir seyahat kiti çanta arıyordum . Üstelik fiyatı komedi gibi 7,90 dı

Eveeet benim The Body Shop indirimi alışverişim böyleydi . Hepsine 103 TL yerine 88 TL ödedim . Sanırım indirim haftasonuna kadar devam edicekmiş, bilginize .

Sevgilerimle 
XoXo

15 Haziran 2015 Pazartesi

NARS | | Guy Bourdin - Promiscuous Lip Set

Herkese mutlu haftalar ! 

Bugün blogumda Nars'ın geçtiğimiz sezonda sınırlı üretim olarak çıkarmış olduğu " Guy Bourdin - Promiscuous Lip Set " kalem form rujlardam oluşan dudak setini konuk edeceğim .

 Bu set Nars'ın fazlasıyla beğenilen tombul dudak kalemi formunda olan rujlarından oluşmakta . 




Üzerinde mavi dudak resmi olan çok şık bir ( clucth ) çanta ile geliyor . Satenimsi bir kumaşı olduğu için makyaj çantasından ziyade tatillerde falan içerisini cep telefonu ve rujunuzu atıp akşamları rahatlıkla kullanabilirsiniz .




Ünlü tasarımcı Guy Bourdin'in tasarladığı Promiscuous Lip Setin içerisinde toplam 4 adet mat ve 1 adette sedefli olmak üzere 5 adet jumbo kalem ruj yer alıyor.

Rujlar'a yakından bakalım ; 



* Cruella ; Velvet - Mat yapıda, Alt tonu mavi olan kırmızı kalem ruj .

* Sex Machine ; Velvet - Mat yapıda, Nude pembe rengi . Alt tonunda şeftali - mercan rengide barındırıyor.

* Never say never ; Velvet - Mat yapıda, Mor - pembe karışımı bir renk . Koyu pembe gibi görünsede alt tonu kesinlikle lila ve mor .

* Dolce vita ; Velvet - Mat yapıda, Soğuk tonlu mercan . Kahverengilik barındırıyor . 

* New lover ; Velvet - Gloss yapıda, Sedefli pembe - şeftali tonlu yarı opak kalem ruj . Bu sette yer alan tek ışıltılı ruj . 


Nars'ın rujlarının yanı sıra bu tombul kalem rujlarını daha çok beğendiğimi söyleyebilirim . Kalıcılıkları gerçekten çok başarılı . Rujların mat olmasının yanı sıra, dudakları hiçbir şekilde kurutmuyor . Gün içerisinde çoğu defa tazeleme gereği duymuyorsunuz . 


( New Lover - Cruella - Never Say Never - Dolce Vita - Sex Machine ) 

2013 Holiday koleksiyonuna özel çıkarılmış bir setti . Sephoralarda yanılmıyorsam 190 TL gibi bir fiyata satıldı . (Normalde tanesi 70 küsür olması lazım) .

Sevgilerimle
XoXo




13 Haziran 2015 Cumartesi

Bath&Body Works Ankamall Açılışı

Herkese Mutlu Haftasonları ! Umarım gününüz harika geçmiştir .
Bugün sonunda Ankaradaki ilk mağazasını Ankamall AVM'ye açan Bath & Body Works mağazasını yakından görmeye gittim . Ferah , oldukça geniş hoş bir mağaza olmuş . İstanbuldaki mağazalarına tıpa tıp benzediğini söyleyebilirim . Yeterince ilgili bir çok çalışan vardı . Tabii bağzı çalışanları İstanbuldan özel olarak getirtilmiş . Hepside sağolsunlar çok ilgililerdi .


Öncelikle mağaza girişinde BBW tanıtım standı ve hediye çeki kuraası vardı . Böylece çekilişe katılıp indirim veya 1 alana 1 bedava gibi kampanya çekleri kazanıyorsunuz . Ve de açılışa özel bizlere ikram olarak çok tatlı şekerler hazırlamışlar .

               

Çok uzatmadan ürünlerden bahsetmek istiyorum . Biliyorumki Türkiye'nin her yanından BBW severler ve ürünlerini merak edenler var . 
Markanın inanılmaz şekilde ürün yelpazesi geniş . Farklı kokular , mumlar , ev - araba kokuları ve vücut ürünler mevcut . Sizler için en güzel ürünlerini hemen hemen fotoğraflamaya ve haklarında bilgi almaya çalıştım .

          


Yukarıdaki resimde, benimde çok sevdiğim 3 fitilli mumlara özel yapılan mum kaplarını görmektesiniz . Özellikle sedefli olan kaba bayıldım ! Fiyatları 49.90 gibi birşeydi . Henüz almadım fakat indirim zamanı kaçırmazsam hemen kapacağım.


          

Spa serisi - vücut bakım ürünleri ve sıvı sabunlar . Bu tarz ürünleri denemek içinde küçük bir lavabo standı kurmuşlar . İstanbuldaki mağazada görmediğim bir konseptti. Gerçek anlamda sabun vs tarzı ürünleri deneme fırsatı açısından çok mantıklı olmuş .


               

Gelelim mumlar'a ' .. Benim tam bir BBW mumları hayranı olduğumu biliyorsunuzdur herhalde . Çoğu mumdada açılışa özel 1 alana 1 bedava kampanyası vardı . 
3 fitilli (büyük boy) mumların tanesi 59.90 TL , fakat 1 tane aldığınızda diğeri bedava oluyor . 
Küçük mumlardada 2 adet 35 TL ' idi .

             

Mağazanın girişinde bizi karşılayan Honolulu Sun serisi . Özellikle tropik kokular severler için harika bir seri olmuş .

            

Şüphesiz markanın en beğendiğim kokularından olan,  Mad About You setide fotoğraflamayı unutmadım. Bu tarz setleri çok avantajlı buluyorum . İçerisinde ; vücut spreyi , losyonu,kremi ve duş jeli bulunuyor . Hepside büyük boy ve fiyatı 109 TL . Aslında tek tek alınca çok daha pahalıya geldiğini bildiğim için, set almayı öneririm.  


              

Signature Kolleksiyonunda da 2 adet alana 1 adet bedava fırsatı vardı . Özellikle French Lavender & Honey losyonun kokusunu çok beğendim.


              


İnanın bazı ürünleri paketleri o kadar cezbedici oluyor ki bazen koklamadan , sırf dış görünüşü mükemmel diye satın almak istiyorsunuz . Forever Red seriside onlardan bir tanesi . Aslında çok geniş kapsamlı bir seri . Kocaman bir standı bu seriye ayırmışlar . Parfümü , vücut losyonu , vücut misti - sprayi , duş jeli ve de kremi var . 


                


Allahımm bu çoraplara bittim . Daha doğrusu annem bunlara bayıldı ! Fiyatları 25 TL ' idi . 


             

Aloha koleksiyonunun araba kokuları .

              

Durun ve Mutluluğu koklayın ! Sloganın altında bile kendi favori kokum olan "mad about you" kokusunu buldum . Hatta orada bir kaç kişiye daha bu kokuyu tavsiye ettim :) 

                

BBW'nin kol çantalarıda varmış .Yine daha önce görmemiştim . Ne yazık ki fiyatlarını sormayı unutmuşum ..



Ta-daa ! Mağazanın tam ortasında kocaman bir stand kurulmuş. Yeni çıkan Hawaii koleksiyonu . İşte bu kokularda yine tropik ve fresh aromalı kokular severler için üretilmiş . Buram buram yaz kokuyor diyebilirim . 



Hawaii - Kauai - Maui - Oahu ve Waikiki kokuları . 

* Hawaii Passion Fruit Kiss  ; Çilek , elma , kivi ve misk 

* Kauai Lei Flower ; Şeker kamışı , beyaz papaya ve vanilya orkidesi 

* Oahu Coconut Sunset ; Hindistan cevizi , bergamot , zambak ve  kehribar

* Maui Mango Surf ; Mango , mandalina , ananas ve sandal ağacı 

* Waikiki Beach Coconut ; Bambu , bögürtlen , hindistan cevizi ve yasamin 


                   

Yeni çıkan tropik - yaz serilerine ait kokuların notalarını yukarıda tarif etmeye çalıştım . Koku canavarı olduğum için iyi algılayabildiğimi söyleyebilirim. Gerçekten kalıcı kokular, özellikle Hawaii ve Waikiki tam benlik bir kokuydu . 

                   

Bu iki cüzdansa mağazada gördüğüm en güzel aksesuarlardan ikisiydi . 
Pineapple (ananas) ve Coconut (hindistan cevizi) şeklinde cüzdanar . Tanesi 39.90 dı . Yine indirim zamanı aklıma yazdığım, direk gidip alacağım ürünler arasındalar .

                 


Yine tropik serilerin mumları . Bunlar yeni koleksiyon oldukları için ; 2 adet 89 TL' idi . Vücut ürünlerinde şekerli kokular sevsemde , mumlar için aynısını diyemeyeceğim . Özellikle mumlarım fresh ve çiçeksi kokmak zorundalar . 


                 

Yine cicili bicili araba kokuları . Bunları yalnış bilmiyorsam, kokuları ayrı ve kılıfları ayrı olarak satın alıyormuşuz . Bu kapların fiyatlarıda 19,90 gibi birşeydi.

               

Markanın renkli kozmetik başlığı altında birden fazla dudak ürünü ve parlatıcısı bulunmakta . Yine fiyatları 19 - 30 arası değişiyor.

              


Minik şeyler her zaman dikkatimi çekiyor malesef . Rose Salve Baume A La Rose tenek lip balm'ı çok beğendim . Fiyatı 29.90 dı . Eğer bir gün lip balm'sız kalırsam alırım gibime geliyor .



Resimde sarılmış olduğum kavanozun içerisinde sonunda sınırlı sayıda gelmiş olan minnoş el dezenfektanları var . Ve bunların kaplarıda gelmiş . Öyle cicilerdi ki gözlerime inanamadım . Dezenfektanların tanesi 9 TL . Fakat 3 tane alınca 19 idi . Yalnız kaplarının 25 TL olduğunu duyunca kasada ufak çaplı bir şok yaşadığımı itiraf etmeliyim . Yine aldım tabikki , sonra rüyalarıma gireredi falan .. 


              


Bunlarda mum cennetinden bir kesit . Özellikle kampanyada olan mumları fotoğraflamaya çalıştım belki size fikir olur diye . 


          

Son olarakta; yukarıda ki resimlerde görmüş olduğunuz koca koca ürünlerin seyahet boylarıda mevcut .  Ve çokcada hesaplılar 3 tanesi 45 TL gibi bir fiyata sahipti . Mumlar olsun , kremler ve spreylerin her çeşitinde seyahat boyları vardı .  

Biliyorum çok uzun bir yazı oldu . Fakat herşeyi yakından incelemek istedim . Umarım sıkılmadan okursunuz . Merak ettikleriniz varsa bana yazmaktan çekinmeyin .

Herkese Sevgiler
XoXo