26 Temmuz 2015 Pazar

Temmuz Ayı Karışık Favorilerim

Herkese Mutlu Pazarlar ! 

Bu ay çoğunlukla tatilde olduğum için favorilerim de birazcık tatil modunda olacak . Özelliklede sadece güzellik ve kozmetik ürünü favorilerinden hoşlanmayanlar eminim bu ayın favori yazısını seveceklerdir diye düşünüyorum .

                              

Herkesin favori bir mekanı , ülkesi , şehri yada ilçesi vardır . Benim kesinlikle favori mekanlarımdan biri Çeşme / Alaçatı dır. Burayı gezmeyi, fotoğrağlamayı kısaca burada bulunmayı çok seviyorum . Alaçatı şüphesiz Türkiyenin en değerli hazinelerinden biri . 




Farklı lezzetler özelliklede aburcuburlar denemeyi çok severim . Nutella B-ready ise kalorisini göz ardı edip kaliteli bir atıştırmalık ile kendinizi şımartacaksanız eğer , bunca kalori almaya ciddi anlamda değecek bir lezzet . Ülkemize henüz yeni giriş yapmış . Bildiğim kadarıylada şuan sadece Migros raflarında yer almakta . Meraklısına duyrulur :) 





Ve sevgili Londradabirturkkizi tavsiyesi ile satın aldığım Good Things markasının Manuka Honey yani arı zehri içeren cilt bakım ürünleri . Hafif yapıda, cildi hiçbirşekilde tahriş etmeyen ve ucuz maliyetli cilt bakım ürünleri sevenlere kesinlikle tavsiyemdir . Good Things markasını Gratis lerde bulabilirsiniz .





Temmuz ayı boyunca bir çok saç bakım ürünü denediğimi bir önceki postumda yazmıştım . Ve birazdan bahsedeceğim tüm saç ürünlerini Watsons & Gratis indirimlerinde yedekledim bile .

* Urban Care Naturals - Biotin&Keratin Dökülme karşıtı ve güçlendirici şampuan ve bakım kremi . Ciddi anlamda saç dökülmemi aza indirgediğini söyleyebilirim . 

* Toni & Guy - Sea Salt Spray uzun yıllardır severek kullandığım fazlasıyla pratik bulduğum içeriğinde saf deniz tuzu bulunan şekillendirici saç sprayi.

* Toni & Guy - Glamour Serum Drops saçlardaki o elektriklenmiş ve ağırlık yapan görüntüyü anında yok eden bir serum . Ve özellikle saç uçlarınıza uyguladığınızda muhteşem ışıltılar veriyor .




Yıllardır en sevdiğim güneş kremim , Nivea Sun'ın spf 50 içeren spray formdaki kremli ve yağlı his bırakmayan güneş koruyucusu  . 



Şu sıra Strobing Makeup yani ışıltılı - parlak görünümlü makyajlar moda olduğundan yegane favorim MAC ' in Soft&Gentle aydınlatıcısını bu ay favorilerime eklemiş bulunuyorum . Sarı alt tonlu bir aydınlatıcı , aynı zamanda kesinlikle sim küpü gibi durdurmuyor .




Bu ay kafayı deli gibi bozduğum bir favorimse ; Pretty Little Liars dizisi . Aslında bu diziyi daha önce birçok arkadaşım tavsiye etmişsede bir hiçbirini dinlemeyip izlememiştim . Şu sıra bu dizinin Türkiye versionu çekilmekte,  adı da Tatlı Küçük Yalancılar . Sanırım konu birebir aynı olsada bazı şeylerde büyük değişiklikler yapılmış , konu beni fazlaca etkilediği için tabiki orijinalinden izlemek daha mantıklı geldi . Entrikalı bol gerilim içeren yabancı dizi arayışlarında olanlara tavsiyemdir kendisi :) 




Ve son favorimse ; Ipodumda bol bol çalan, Sam Smith ' in Lay Me Down parçası . Bu çocuğun sesine ve şarkılarına bayılıyorum . Özellikle soul tarzı parçalar sevenlere şiddetle öneririm .



Ağustos favorilerimde buluşmak üzere ..
Sevgilerimle
XoXo


19 Temmuz 2015 Pazar

Watsons ve Gratis İndirim Alışverişi


Uzun bir aradan sonra herkese merhabalar ! Öncelikle hepinizin ramazan bayramını kutlarım . 
Yokluğumun sebebi tatil olması dolayısıyla dönüşümü bir alışveriş yazısıyla kutlamak istedim :) 

Gratis ve Watsons mağazalarında bayram dolayısı ile harika indirimler vardı . Bende bu sayede tatil dönüşü soluğu mağazalarda aldım diyebilirim. 

Ufak alışverişime gelin beraber bir göz atalım ; 



İlk defa renkli kozmetik ürünlerine elim gitmedi ve alışverişimin tamamı saç ürünlerinden oluştuğunu söyleyebilirim . Hatta bu tarz indirimlerdende soğuduğumu itiraf edebilirim . 

Yukarıda ki resimdende gördüğünüz üzere bu ara Urban Care Naturals markasının Biotin&Keratin serisinden Dökülme karşıtı ve güçlendirme formülü içeren  şampuan ve kremine kafayı taktım . Daha doğrusu bu seriyi önceki indirimlerde set olarak alıp stoklarımın arasına kaldırmıştım . Tatile giderken sadece ikisini sırf orada bitiririm ve atarım diye valize attım ..

 Kim bilebilirdiki bu iki bebeğin saçlarımın dökülmesini azaltacağını ?  Dökülme konusunda bir sürü dermo - kozmetik ürünü olan şampuanlar denedim . At kuyrukları bilmem neler falan .. Hiçbiri işe yaramadı fakat garip bir şekilde Urban Care ' in mor serisi dökülmemi azalttı diyebilirim . Durum böyle olunce tatilden döner dönmez indirimde canım şampuanlarımı stokladım . 

Şansıma yine ikili seti buldum . İndirimli fiyatları 19, 90 idi .



Dökülme karşıtı ve Güçlendirici serinin birde maskesi ve durulanmayan saç toniğide varmış . Genelde bu tip takım ürünler kullandıktan sonra başka markaların ürünlerini kullanmak sanki tam anlamıylı yeterki bir bakım sağlamadığını hissettiriyor bana bu yüzdende banyo sonrası aynı serinin saç toniğini ve maskesini kullanmak daha iyi gelecek gibi .. 

Maskenin indirimli fiyatı ; 13,90 

Saç toniğinin indirimli fiyatı ; 13,45 





Ve yine tatilde keşf edip aşık olduğum saç ürünlerinden bir tanesi ; Toni & Guy 'ın Glamour serisinden Serum Drops isimli ışıltı vermeye yarayan ve elektriklenme karşıtı saç serumu . Bu serum sayesinde düzleştirici veya maşa tarzı saç ürünlerinden kurtuldum diyebilirim . Ağırlaşan ve tiftikleşen saç uçlarımı bu zamana kadar dizginleyen tek serum kendisi . 

Daha şişenin yarısının durmasına ve bir damlanın koca saçıma yetmesine rağmen gidip bu serumuda yedekledim . 

35 TL gibi bir fiyata geldi .



Gratis de öylesine ne alsam diye raflara bakarken yine çok sevdiğim bir marka olan Dirty Works standına gözüm takıldı . Daha önce mağazada görmediğim bu maskeyi denemek istedim . Bu maske yeni mi gelmiş acaba ? Bilenleriniz varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim :)



Power Berry Detox Mask yani içeriğinde yaban mersini bulunan bir kil maskesi kendisi . Elimdeki kil maskelerim bitmek üzere olduğundan bunu bir şans vereyim dedim . Memnun kalırsam buradan veya İnstagram hesabımdan kesinlikle paylaşırım .

İndirimli fiyatı 8,90 idi .







İndirim alışverişinde , indirimsiz tek ürün ; Real Techniques fırçaların en yenisi olan Sculpting Brush fırça . Kendisi Watsons mağazalarına ayağının tozuyla gelmiş bulunmakta . Fiyatıda 40 TL . Hiç, şimdi almıyım indirim zamanı beklerim falan havamda olmadığımdan birde acilen bu tarz bronzer uygulamak için ideal bir fırça lazım olduğundan aldım gitti . 




Nedenini bilmediğim bir şekilde daha önce , Watsons da ki bu I Love... markasının hiçbir ürününü deneme fırsatım olmamıştı . Bir sürü ürüne sahip bu markanın Peachy Passionfruit içeren duş jelini koklamamla sepetime atmam arasında 10 saniye bile yoktur :) Cidden böyle bir koku yok ! Tarif etmicem gidip koklayın bence .. Fiyatıda 7,99 . 

Resimde yok ama unutmadan söyleyeyim , Gratislerde Benri kare pamuklarda 3 al 2 öde vardı . Gitmişken onlardanda stoklayayım dedim . Tamamen ihtiyaç ve sevdiğim ürünleri stoklamak adına bir alışveriş olduğu için oldukça içim rahat ve mutluyum . 

Herkese Sevgilerimle
XoXo


1 Temmuz 2015 Çarşamba

Haziran Makyaj Favorilerim

 Yeni ay'ın ilk gününden herkese merhaba ! Umarım Temmuz ay'ı hepimiz için sağlıklı, mutlu ve bol huzurlu geçer . 

Bundan sonra her ay blogumda favorilerimden bahsetmeye karar verdim .Tabiki çoğunlukla güzellik ürünlerinden olacak . Zaman zaman da favorilerime giren cilt bakımı veya farklı ürünlerdende bahsedebilirim .




Öncelikle geçtiğimiz Haziran ayı boyunca bol ışıltılı oldukça hafif makyajlar yaptığımı söyleyebilirim. 

Bakalım bu ya hangi ürünleri severek kullanmışım ; 





Işıltı denilince aklıma MAC 'in en sevdiğim aydınlatıcılarından Soft & Gentle ve mineral allıklarından Warm Soul geliyor . Bu ikisini birlikte kullanmaya bayılıyorum.
 Aslında içerisinde barındırdığı kızıllık yüzünden Warm Soul allığı başlarda sevmememe ramen anneminkine konup bu ara deli gibi kullanıyorum. 




Dudak ürünleri olarak bu ay ilk defa bir tane ile yetindim . Hatta bazı günler hiç ruj bile sürmedim . 
Çoğunluklada Nars - Velvet Matte jumbo kalemlerden Dolce Vita rengini kullandım.




Yaa bir maskara bu kadar güzel olamazz ! Olmamalı yani .. Bittiğinde nereden bulacağım hiçbir fikrim yok . Too Faced'in Better Than Sex isimli maskarası aylardı favorim sanırım. 





İlk defa bir yüz bazını bu kadar sevdim . Kendisi MUFE markasının nemlendirici yüz bazı'nın deneme boyu . Büyük ihtimalle gidip büyük boyunu alacağım bir baz . Aslında birde Smashbox'ın bazlarınıda deneyip öyle karar vereyim diyorum . Yinede verdiği nemi, fondötenimi tutuşunu çok sevdiğim için kalbim bundan yana .


                 


Küsmüş olduğun MAC'in Fix+ sprayi ile bu ay yeniden barıştığımı söyleyebilirim . Kendisi pek bir işe yaramamakla beraber, bu ara anlamsız bir şekilde yüzümü nemlendirip baz görevi gördü . 

Benefit ' in Ooh La Lift aydınlatıcısını ise uzun zamandır severek kullanıyorum . Gerçekten göz altlarını aydınlatmada bir numara .


             


Bu ay göz kapaklarıma sürekli aynı farları değişik biçimlerde uyguladım . Bunlarda çoğunlukla MAC den Cranberry ve Sable farladı . 

*  Haziran favorilerim böyleydi . Farkettiyseniz bu ay renkli nemlendirici veya fondöten favorilerimde yer almadı . Hiçbir şekilde bu ay fondötenlerle barışmadık bende favorilerime layık görmedim kendilerini. Umarım seveceğim bir hafif yapılı birazda örtücü bir ürün bulabilirim .

Herkese Sevgilerimle 
XoXo