19 Mayıs 2016 Perşembe

H&M Kozmetik İndirimi Alışverişim // 2016



Herkese Selam , 

Öncelikle hepimizin 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun !





Mayıs ayında H&M yenilenen kozmetik departmanında bazı seçili ürünlerde çok güzel indirimler yaptı. Malum bende H&M'in kozmetik ürünlerini çok beğendiğim için hemen gidip birşeyler aldım . Normalde 20 - 30 TL arası olan ürünler, 5 - 7 - 10 TL gibi fiyatlara düşmüştü . 

Sanırım indirim hala devam ediyor fakat ilk günden insanlar çoğu ürünü yağmaladığı için pek birşey kalmamıştır diye düşünüyorum . Buarada H&M nin kozmetik bölümünden tavsiye edebileceğim ürünler ; 

1.) İlk olarak allıklarının yapısını çok pigmentli ve kalıcı buluyorum . Kesinlikle allıklarına bakabilirsiniz.

2.) Ojeleride aynı şekilde kalıcı ve renk vermeleri çok çok başarılı . Flormar vs. gibi markalardan oje almak yerine ben tercihimi H&M nin ojelerinden yana kullanıyorum.

3.) İndirime dahil olmasada saç bakım ürünleri cidden harika . Hatta Snapchatte zaman zaman gösteriyorum saç bakım rutinimde. 


Daha fazla uzatmadan indirimden payıma düşenleri göstereyim istiyorum ; 





Way To Glow Bronzing Powder 
Sheer Coverage Radiant Shimmer 

Aslında bu ürünü 2. H&M gezişimde bulup satın aldım . Yalnış hatırlamıyorsam, sınırlı sayıda çıkan ışıltılı bir bronzlaştırıcı pudraydı. Hatta sezonunda applicationdan (h&m iphone uygulaması) kaydetmiştim. Fakat hiçbir mağazada bulamadığımdan alamamıştım. İndirimde bulmak beni çok mutlu etti diyebilirim. Bronzlaştırıcı pudranın ismi " Desert Sunrise " .29,99 dan 10 TL ' e inmiş.



Pure Radiance Powder Blusher
Sheer Coverage Luminous Finish

Birde , açık tonlu somon - mercan bir allık aldım. Yapısı kadife gibi yumuşacık olmasının yanında kalıcılıkları oldukça iyi . Daha öncede Rosy Brown isimli allığını satın alıp severek kullanmıştım. Bu sefer yüzümde çok çok hafif bi renk vermesini istediğimden " Cantaloupe " isimli rengi aldım. Yazın allık kullanmayı sevmediğim zamanlarda sadece hafif bir ısıltı katmak için gayet ideal bir ton. Yine allıklarda 7 TL gibi bir fiyata inmişti.



High İmpact Eye Colour
Vivid Pigments Captivating Shades

Biçoğunuz H&M tekli farlarının ne kadar güzel olduklarını zaten biliyorsunuzdur . Pahalı markaların farları kadar kalıcı diyebilirim. Ben daha öncede bir çok rengini satın almıştım. Aslında uzun zamandır almak istediğim fakat cesaret edemediğim kiremit - kırmızı farı satın aldım .
 Bu farın ismi " İn the Red " . Oldukça iddalı bir tonu var fakat bu yaz, kırmızılar , cırtlak sarılar vs. moda olduğundan bende bu farla güzel bir makyaj planlıyorum hatta buradada paylaşabilirim . Farların indirimli fiyarıda 5 TL . 




Colour Essence Eye Cream

Lila rengi, içerisinde gümüş ışıltıları olan krem far . H&M in krem farlarını daha önce denemedim fakat bikaç blogger arkadaşım çok başarılı olduklarını söyledi . Ne yazıkki sadece tek rengini indirime dahil etmişler . Fakat ben bu renge bayıldığımı söyleyebilirim.
 Farın ismi de " Shy Violet "
Yazın ıslak görünümlü makyajlar yapmak istediğimde tek başına uygulayacağım bir far olabilir kendisi . Hatta bi çılgınlık yapıp ruj olarak yada aydınlatıcı olarak bile uygulayabilirim .
Fiyatı yine 5 TL idi . 



Cream Lip Colour

" Pomelo Juice " isimli oldukça kremsi bi yapıya sahip olan ruj . Yine somon - pembe tonlarında beyaz tenlilere çok yakışacak bi rengi var . İndirimde olan rujların çoğu mor - bordo tonlarındaydı . Aralarında en açık renk bu olunca hemen kaptım . 20 küsürden 10 TL ' e inmiş . 



Nail Polish

Çok sevdiğim oje koleksiyonuma 3 farklı H&M oje daha kattım . Yukarıda bahsettiğim gibi neredeyse tek katta bile rengini çok güzel veren, kalıcıklıkları mükemmel ojeler . 12 ,99 dan 5 TL'e düşmüşler . Tabi her oje değil yine seçili ama bir çok ojede indirim vardı.



A Modern Romance Hand Cream Duo
Nourishing Cream With Sweet Almond Oil + Coconut Oil

Her biri 30 mL olan ikili pakette tatlış el kremlerindende aldım gitti . İyileştirici, içerilerinde tatlı badem yağı ve hindistan cevizi yağı bulunuyormuş. 
30 küsürden 10 TL'e düşmüş olduklarını görünce almasam olmazdı. Çünkü el kremi herzaman ihtiyaçtır benim için .. 


Minik H&M kozmetik indirimi alışverişim bu şekildeydi , umarım keyifle okursunuz .