5 Mayıs 2016 Perşembe

Nisan Favorilerim


Herkese Merhaba , 

Artık eskisi kadar favoriler yazısı okunmuyor malesef.. Sanırım bu hep Snapchat uygulamasının etkileri diye düşünüyorum. Durum böyle olunca benimde canım pek favoriler yazısı yazmak istemiyor . 

Bundan böyle favoriler yazılarımı, dönemlik yada yıllık olarak yazmayı planlıyorum . Sizinde bu konuda fikirleriniz varsa benimle paylaşabilirsiniz .

Çok uzatmadan kısa kısa Nisan ay'ı boyunca favorim olan şeylerden bahsedeceğim.




Kozmetik olarak ilk favorim, Watsons dan Kadınlar Günü indiriminde satın aldığım Rimmel London ' ın İnsta Flawless renkli yüz bazı oldu . Aslında yüz bazı olarak değilde ben kendisini sırf renk verdiği için bb krem olarak kullandım . Kendisi renginizi eşitleyip daha pürüzsüz bir cilde sahip olmanızı sağlıyor . Çokca sevdiğim hafif bir ten ürünü oldu kendisi .




Bir diğer kozmetik favorim ise , Benefit ' in they're Real Tinted Primer isimli kahverengi kirpik bazı oldu . Ben bu ürünü bazdan ziyade rimel olarak kullanıyorum. Kirpiklerimi tek tek ayırıp kıvırıyor . Zaten içerisinde kirpiklerinizi besleyen vitaminler bulunuyormuş hatta gece sürüp yatabiliyormuşsunuz ama ben hiç o şekilde denemedim henüz.




Mr. Wonderful' ın Unicorn teması kesinlikle favorim oldu . Defteri , pijaması hatta termosunu bile aldım . Bi dövmesi kaldı sanırım onuda yaptırırsam tam olur . Harika telefon kılıfım ise @kilifarti ' nın hediyesi . İnstagramdan bakabilirsiniz .




Lancome ' un Juicy Shaker dudak yağlarını duymayan kalmamıştır sanırım. Lip Gloss sevmeyen bana hatta anneme bile sevdirdiyse herkes bayılır diye düşünüyorum. Yapısı kokusu muhtesem . Zaten içerisinde bi ton besleyici yağ bulunuyor . Bendeki rengi doğal bir pembe olan 301 Meli Melon rengi.



Bu arada beni hala Snapchat üzerinden takip etmiyorsanız kullanıcı adım ; hulyakca 


Sevgiler !