25 Mayıs 2016 Çarşamba

Rival de Loop // Matt Finish Lip Colour



Herkese Merhaba,

Geçtiğimiz ay harika bir dudak ürünü keşfettim . Kendisi Rossman mağazalarında satılan Alman menşeili Rival de Loop markası'nın Mat yapıdaki likit rujları .

Biliyorsunuz ki, 2015 sonu - 2016 başından itibaren mat yapıdaki likit rujlar oldukça popüler oldu . Bi kaç marka dışında ne yazık ki ülkemizde Mat Likit formdaki rujlara ulaşmak çok zor . Bu nedenle yapısı ve kalıcığı iyi bir marka bulmak benim için büyük bir nimet oldu.




Matt Finish Lip Colour rujların toplamda dört farklı rengi var .

Benim aldığım renkler ;

- 01 Caffe Latte ; Çok açık bir nude . Eğer dudaklarınızın kendi doğal rengi açıksa, dudaklarınızda ölü bi görünüm yaratabilecek nude'lardan ..

- 02 Indian Red ; İçinde hafif kiremitlik barındıran gül kurusu tona sahip, benimde rengini vurulup satın aldığım ruj . Kendisi favorim olmuş durumda . 

- 03 Candy Rose ; Soğuk tonlu nude - pembe diyebilirim . 

Son olarak benim satın almadığım 04 numaralı çok koyu pembe bir ruj daha vardı koleksiyonda. 


 

Gelelim rujların yapılarına,

Gördüğüm kadarıyla bi kaç blogger arkadaşım deneyimleyip pek memnun kalmamışlar kendilerinden. Fakat herkesin aksine ben pahalı markaların mat yapıdaki likit rujlarından bile daha başarılı bulduğumu itiraf edebilirim. Bu tip ürünlerde kişiden kişiye farklılıklar olabiliyor takdir edersiniz ki..

Özellikle ; benim dudağımda asla kurutma yapmadılar . Yapış - yapış bir his yada herhangi bi çizgilere dolma gibi şeylerle karşılaşmadım . 

Renklerini harika bir şekilde veriyorlar . Hatta sizlere ne kadar kalıcı olduklarını Snapchat uygulaması üzerinden göstermiştim . Bütün gün yemek yememe hatta defalarca içecek içmeme rağmen dudaklarımda zerre oynama yapmadı.

Bu ürünün benim için tek negatif yanı sanırım uygulama aplikatörü oldu . Resimde de gördüğünüz üzere ojelerin fırçasına benzeyen incecik bi fırçaya sahip . Sürümünü biraz zorlaştırdığını itiraf edebilirim . Ama bi - kaç deneme ile alışılmıyor değil .

Yalnış hatırlamıyorsam tanesini 10 TL civarı bi fiyata almıştım . Rival de Loop Matt Finish Lip Colour rujları Rossman mağazalarında bulabilirsiniz.