28 Haziran 2016 Salı

Gratis Bayram İndirimi Alışverişim // 2016 - Haziran


Herkese Merhaba,

Geçtiğimiz 24 - 25 - 26 Haziran tarihlerinde Gratis bayram indirimi başlığı altında %50'ye varan indirim yaptı. 

Genelde yedekleyeceğim veya merak ettiğim kozmetik ürünlerini indirim zamanı almaya tercih ediyorum . Gratis sağolsun zaman zaman özel günlerde dahil olmak üzere büyük indirimler yapıyor . 

Bakalım bu bayram indirimden neler almışım ;




Bu alışverişim genelde ihtiyaca dayalı oldu diyebilirim . Sadece 2 adet renkli kozmetik ürünüyle paçayı sıyırabildim. 

Bunlar tabiki ; the Balm markasının çok sevdiğim Meet Matte Hughes mat likit rujlarından yeni çıkan renkleri oldu .

Unutmadan indirimli fiyatları 21 ₺ gibi birşeydi.




Renklere gelirsek, 

En üstteki Trustworthy rengi ; İçerisinde kirmetlik barındıran, hafif gül kurusuna kaçan bir tonda . Tabi kahvelikte barındırmıyor değil.

Alt sıradaki renk ise Sincere ; Pembe alt tonlu bir bitişi var . Bence Charmingden sonra serideki en güzel renk diyebilirim.



Birkaç gün önce Snapchatten bir takipçim, Ogx markasının Biotin & Collagen full dolgunlaştırıcı ve kök arttıcı saç sprayinin harika olduğunu ve resmen saç çıkarıdığını söylemişti . 

Ben zaten Ogx markasının şampuanlarına bayılıyorum biliyorsunuzki . Daha önce bu sprayin şampuanını denemiş ve çok memnun kalmamıştım. Bu sefer sprayine bir şans vermek istedim .

Gratiste Ogx ürünlerinde indirim yoktu . Sadece Biotin & Collagen Spray ürünü 40 küsürt den 23 ₺ civarı bir fiyata düşüyordu bende aldım gitti . 




Yine merak ettiğim bir şampuan, Creightons Keratin Pro Smooth & Strengthen Shampoo
Keratin Pro Pürüzsüzleştirici ve Güçlendirici Şampuan

Hakkında pek bir fikrim yok fakat keratin vs içerdiğini görünce merak etmedim değil . Birde İngiltere menşeili olduğunu görünce aldım gitti . 




Aldığım diğer bir şampuan, Urban Care Naturals markasının yeni çıkardığı seriden Macadamia Oil Fusion saç bakım şampuanı . 

Makademya yağı ve keratin içeren yoğun besleyici ve  parlaklık veren şampuan.

Yine indirimde 10 küsür civarı bir fiyata geliyordu.





Body Natur markasnın çok meşhur İntime temizleyici jelinden satın aldım . Kendisi laktik asitle zenginleştirilmiş, Genital bölgenin optimum doğal korunmasını ve nazik yıkanmasını sağlıyormuş. Ayrıca Ph dereceside korunuyormuş.  

Bayanlar için özel olan bu tarz genital bölge temizleyiciler ne kadar doğru bilmiyorum fakat ben bu tarz temizleyicilerden hoşlanıyorum . Bu markayıda daha önce çok duymuştum fakat deneme fırsatım olmamıştı . Yine indirimde 6 veya 7 ₺ gibi bi fiyata geliyordu.



Ve alışverişimin son parçası , tabikide müptelası olduğum Benri markasının içerisinde 80 adet bulunan Kare formdaki makyaj temizleme pamuğu. Şüphesiz benim en çok sevdiğim makyaj temizle pamuğudur kendisi . 3 al 2 öde kampanyası olunca aldım gitti .